گروه بازرگانی سام

اقامت ترکیه | خرید ملک در ترکیه | ثبت شرکت
مشخصات بلاگ

گروه بازرگانی سام ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و بازرگانی در ترکیه - اخذ اقامت - ثبت شرکت و برند تجاری - املاک و مستغلات - برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

بایگانی
چهارشنبه, ۱۵ می ۲۰۱۹، ۰۹:۵۸ ب.ظ

بیمه سلامت در ترکیه

بیمه سلامت در ترکیه

هزینه گرفتن بیمه بستگی به سن شما دارد زیرا مدتی است که دولت ترکیه بخاطر بالا بودن هزینه درمان در ترکیه یکی از شرایط گرفتن اقامت ترکیه را بیمه شدن اجباری اتباع خارجی قرار داده است.هزینه اخذ بیمه با توجه به شرکت های بیمه ای متنوع و نسبت به خدمات آن ها متفاوت است.برای افراد زیر ۱۷سال و بالای ۶۵ سال رایگان و برای افراد ۱۸ تا ۶۵ سال از نرخ حدود ۲۰۰ لیر شروع میشود تا ۳۰۰۰ لیر و این هزینه بیمه فقط برای یکسال میباشد. البته این نرخ ها کمترین تعرفه بیمه میباشد و به شما این امکان را می دهد تا در صورت بروز بیماری هزینه کمتری را پرداخت کنید. تعرفه بیمه ها  بسته به نوع بیماری هم متفاوت است و شما از ۱۰% تا حداکثر۴۰% هزینه درمان را پرداخت می کنید و الباقی آن را بیمه تقبل میکند. البته بعضی از بیمه ها کل هزینه ها درمان را تقبل می کنند که برای گرفتن این نوع از بیمه ها مسلما هزینه بیشتری را باید پرداخت کرد.

در صورت بروز حادثه با در دست داشتن گزارش پلیس کلیه امور درمانی به صورت رایگان انجام میگردد. در شرایطی که گزارش پلیس موجود نباشد هزینه های درمانی به صورت کامل از شما دریافت خواهد شد. توریست ها برای امور درمانی غیر اورژانسی خود, فقط میتوانند از مراکز درمانی خصوصی استفاده نمایند. اورژانس ۱۱۲ در تمامی شهرهای ترکیه معاینات اولیه را در محل و به صورت رایگان به بیماران ارائه می دهد.

علم پزشکی در کشور ترکیه همچون سایر زمینه ها اخیرا پیشرفت چشمگیری داشته است، که استاندارهای پزشکی آن منطبق با اروپا اما با قیمتی پایین تر میباشد. در سراسر کشور همچنین در روستاها نیز بیمارستانهای دولتی و خصوصی با سطح کیفیتی خوب خدمات رسانی می نمایند. در درمانهای ساده، ویا چک کردن فشار خون میتوان از پزشکان حاضر در داروخانه ها کمک گرفت. در حال حاضر شهروندان ترک و همچنین اتباع خارجی که در ترکیه بیش از یک سال اقامت دارند مجبور به داشتن بیمه پزشکی می باشند. افرادی که از این بیمه استفاده می کنند به صورت رایگان معاینه می شوند و در صورت داشتن نسخه پزشکی به صورت رایگان دارو دریافت می کنند. همچنین اتباع خارجی ساکن در ترکیه می توانند به صورت شخصی خود را بیمه نمایند. هزینه بیمه درمانی با توجه به سن بیمه شده متغیر میباشد. بزرگترین موفقیت های پزشکی ترکیه در زمینه هایی از قبیل جراحی پلاستیک ، پیوند اعضا ، زنان و زایمان و دندان پزشکی به دست آماده است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۵/۱۵
گروه بازرگانی سام